Tuesday, August 17, 2010

Silly Bandz

Da jeg var i USA stødte jeg på et nyt fænomen: SILLY BANDZ. 'Armbånd' som du bytter og også har på. Derovre fandt jeg hurtigt ud af at nærmest alle er med på trenden (ja, alle) og jeg var bl.a. i et storcenter i North Carolina, hvor folk nærmest bare svømmede rundt i ordentlig omgang Silly Bandz og virkede desperate for at finde nogle de ikke havde - og man kunne også se mødrene nærmest slås om dem for at få dem de søgte med hjem til deres søn eller datter.



Om det kommer til Danmark, det gør det jo nok - om et halvt år eller noget. ;) Jeg købte lidt for sjov en pakke kaldet 'Princess Shape Pack' der indeholder 'Princess', 'Diamond Ring', 'Glass Slipper', 'Enchanted Castle', 'Magic Wand' samt 'Tiara', som der står penslet bag på pakken. Jeg gav $4,95, hvilket lige nu er omkring de 30 kr. I sådan en pakke er der nok ca. 3 sæt af de samme 'shapes', altså har jeg 3x 'Princess Shape Pack' i én pakke. Og det kan hurtigt gå hen at blive dyrt for folk der virkelig går op i det. Der findes sågar også en 'Justin Bieber Pack', haha! Grineren! Jeg vil også komme ind på et andet fænomen i en af de næste posts.. Hvis du ikke lige kommer et smut til USA eller et andet land der måske har dem, så kan de bl.a. købes her, hvor du også kan få dine egne 'custom made', cool..: klik her.


No comments:

Post a Comment

Thanks for your comment! I will get back to you as soon as possible!