Saturday, August 14, 2010

Long time, no see


Hold da helt op det er lang tid siden jeg sidst skrev et blog-indlæg, wow! :O Men grunden til det er, at jeg har været meget ude at rejse, og meget andet i sommerferien.. Jeg har været på Sunny Beach, Bulgarien, i London, England og i NC + NY osv. i USA. :D (Når jeg lige tager mig sammen og får tid, skal jeg nok poste billeder af mine ture.. ;)


Men ellers så kom jeg hjem fra USA her i fredags, og mit 'indre ur' har stadig ikke vænnet sig til at vores tid i DK er anderledes end i Staterne.. Men sådan er dét jo. ;) Ellers så har jeg heller ikke rigtigt vænnet mig til at jeg er startet i gymnasiet igen (som 3.g'er!) men jeg har jo også kun været i skole i 2 dage, så.. :b Well, jeg skal nok få postet noget mere, just wait and SEE.


xoxo, Jess.

(Btw, kjolen jeg har på er fra Popular Sports, og købt i Carowinds i North Carolina/South Carolina i USA..)

No comments:

Post a Comment

Thanks for your comment! I will get back to you as soon as possible!