Saturday, August 14, 2010

Oh, my American Dream.. ;)

Anden gang jeg tog til USA. FEDESTE TUR EVER! 

JFK.



Det her er i Jamaica der ligger i New York.



BEER PONG. (Det er Daniel i baggrunden og hans kælder vi spillede det i!) Herre nice spil - også selvom jeg ikke altid var lige god til at ramme! ;) Well, det var i NC. (Notice the red PARTY CUPS!) :D



Mig ved Blue Ridge Parkway i North Carolina.



JA, jeg prøvede den og JA, den var VOLDSOM. Og NEJ, det var ikke den eneste af den her slags jeg prøvede! ;) Her kan I se hvad jeg var ude for: http://www.youtube.com/watch?v=QTl7Vdy9j0Q  



Indgangen til Carowinds. (Jennifer og Daniel på billedet)






Normalt er jeg ikke en der drikker øl som sådan, men den her øl, Coors Light, fik jeg skam drukket en del af. :) Den er god.



Ja, det er mig - og ja, det er en HOBO bag ved mig! ;)



M&M's World på Times Square!



Vil jeg vildt gerne se!



Madonnas nye tøjmærke, Material Girl. Jeg var i Macy's (verdens største butik), hvor jeg købte en kjole fra kollektionen præcis den dag hvor kollektionen blev sat til salg. (Det er Taylor Momsen fra 'Gossip Girl' der er modellen!)



Hotel Pennsylvania, som det er anden gang jeg har været på. Lige overfor Madison Square Garden og i nærheden af alt andet der er værd at se i NYC. 



Mmmh! Sushi i Koreatown!






Hoboken, New Jersey. :)



America Runs on Dunkin'.



Times Square at night!



Favoritten og et 'must-visit' hver gang jeg er i USA.

No comments:

Post a Comment

Thanks for your comment! I will get back to you as soon as possible!