Tuesday, August 17, 2010

Pocket Bac

Ja, nu kommer så det andet 'fænomen'.. Pocket Bac!
Det stødte jeg også på i North Carolina. Min nye veninde jeg boede hos i NC introducerede mig for USAs 'Matas', hvor man så kunne købe de her tingester, og jeg fik fortalt at alle bare render rundt med dem på deres skoletasker, hvilket jeg selvfølgelig også gør nu, ligesom jeg går med mit eneste par af Silly Bandz.. ;)

Min egen 'collection' af dem. 'BRB BANANA', 'BFF BERRY', 'LOL LIME', Midnight Promegranate' samt 'Twilight Woods', der p.t. hænger på min taske..

Det er basically små 'bøtter' med sprit der (dermed) dræber bakterier - og dufter godt! (+ de er glimmer i!) Genialt! :D Man køber også sådan en 'dut' så man kan have den hængende, hvis det er. Jeg har ikke lige kunnet finde en direkte hjemmeside der sælger dem, men jeg fandt da denne annonce hos Amazon.

Min skoletaske med 'Twilight Woods'.

No comments:

Post a Comment

Thanks for your comment! I will get back to you as soon as possible!