Monday, February 7, 2011

Super Bowl XLV - Packers vs. Steelers!

Så er det i dag at der er Super Bowl. Jeg sidder her med min bror og ser det. Sommetider har jeg også set andre kampe med ham, men i dag er særlig speciel fordi det jo er Super Bowl. (Den sendes på TV3, bl. andre kanaler - NU!)

Vi holder med STEELERS. (Men det er dog ikke vores yndlingshold sådan rigtigt - men hvis vi skal vælge mellem Packers og Steelers, er det helt sikkert Steelers!) Packers er nogle cheeseheads der skal sparkes tilbage til Wisconsin - "America's Dairyland". Packers er nemlig Bears' rivaler og derfor skal Packers bare nedlægges.



Udover det er mine yndlingshold Carolina Panthers, Chicago Bears og NY Jets - måske også en smule SF 49'ers, da jeg har været henne at se dem i San Francisco. Og, well.. de var da meget interessante. ;) Hehe.

God kamp og så må vi håbe at Steelers VINDER!!

No comments:

Post a Comment

Thanks for your comment! I will get back to you as soon as possible!