Wednesday, February 16, 2011

Kusinehygge, flødeboller og skulls, m.m.!

Her i vinterferien har jeg haft min kusine på besøg i nogle dage, hvilket var rigtig hyggeligt. Min mor klippede hendes hår og farvede det - og så sparede hun jo de 600 kr. :) 


Nå.. men jeg har ellers fået et par neglelakke fra H&M "Miss Stone Heart" og GOSH "571 WILD LILAC", en skull-halskæde fra Just Female, et par stiletter fra defeeter, en roll-on fra Palmolive samt skintonic fra L'OREAL. Flødebollerne er oprindeligt fra Frederiksberg Chokolade, men er købt i Asnæs Centret. (Beklager billedkvaliteten - har brugt min iPhone..) Ringen er en sølvring og er købt hos Carat i Fields (men jeg fik den i fødselsdagsgave af min kære veninde, Anna).  


God ferie, folkens!

2 comments:

Thanks for your comment! I will get back to you as soon as possible!