Monday, April 9, 2012

I'm baaack!

Hey guys, så er jeg tilbage.. Efter at jeg blev færdig med min STX er der sket ting og sager.. Jeg har været ude at rejse mange gange, slappet meget af og prøvet det ikke at skulle have at gøre med lektier og den slags.. Så har jeg mødt Britney Spears, Rihanna og maaaaange, mange flere celebs.. Det har været rigtig sjovt, men jeg er slet ikke færdig endnu.. Jeg har også fået et arbejde i 7-Eleven som jeg faktisk rigtig godt kan lide, så det er jo dejligt. Og så er jeg kommet med i Mig og min mor pga. den her video. Jeg blev nemlig kontaktet af tv-programmet som var heeelt vilde med mig og min mor og så kom vi med, kort sagt. Så vi har altså ikke selv meldt os til. Jeg har oplevet SÅ meget imens jeg har filmet det her program. Det har været rigtig sjovt. (: Nå.. men det her var bare lige en update. Håber I vil følge min blog.. <3 

Xoxo, Jessica Priscilla.

No comments:

Post a Comment

Thanks for your comment! I will get back to you as soon as possible!